به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مدیرعامل سازمان با حضور در این جشن خطاب به پرسنل گفت: می‌بینم و می‌شنوم زحمات بانوان را در سازمان و از این رو از همه خانم‌های همکار تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی با بیان اینکه مقام و منزلت زن و مادر آنقدر بالاست که هر رفتاری از سوی آنان می‌تواند به عنوان الگویی در جامعه قرار بگیرد، گفت: اگر در جامعه بانوان پویا باشند مملکت سالم و پویا خواهد بود.

 “عباس صدریان فر”، با بیان اینکه زنان ما باید در بالاترین شان و منزلت اجتماعی باشند، به نقل از خلیل جبران شرق شناس گفت: برای انهدام یک تمدن سه چیز را باید از بین برد عشق، خانواده و الگوهای جامعه، که این سه بخش در زنان  و مادران خلاصه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان دلیل دیر برگزار شدن جشن روز زن را همدردی با بازماندگان شهدای حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین مهرانیان در این مراسم خصوصیات اخلاقی پیامبر را در مورد همسر و فرزندان مورد بررسی قرار داد و در باب احترام به والدین و تکریم زن و شوهر و فرزندان نسبت به یکدیگر سخنرانی کرد.

 بنابراین گزارش بخش بعدی مراسم، اجرای موسیقی‌های محلی بختیاری و عربی بود که با خوانندگی رسول مزرعه و شهاب زنگنه اجرا و مورد توجه و تشویق حضار قرار گرفت.

 نمایش طنز استندآپ کمدی محمد غدیرزاده پایان بخش این مراسم شد.