تقدیر مدیرعامل توانیر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز
نبض شهر: در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر، از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به دلیل عملکرد برتر در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مدیریت مصرف برق در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی مردم و گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ تقدیر شد. در این […]
نبض شهر: در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر، از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به دلیل عملکرد برتر در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مدیریت مصرف برق در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی مردم و گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ تقدیر شد.
در این مراسم، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در جلب مشارکت مردم و اقناع افکار عمومی در جهت مصرف بهینه برق از تلاش های روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در عبور موفق از پیک بار تابستان۱۴۰۲ قدردانی کرد.
وی گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، می توانند در فرهنگ سازی مصرف بهینه و مدیریت مصرف برق نقش آفرینی کنند.
رجبی مشهدی در ادامه بیان داشت: جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ با اجرای ۱۸۰ برنامه عملیاتی و فرهنگ سازی در حوزه های مختلف امیدواریم بتوانیم سال آینده با توجه به فاصله میان تولید و مصرف و رشد تقاضای بتوانیم با عبور موفقی در سال جدید داشته باشیم.
علیرضا شکرخدائی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص این برنامه ارزشمند که توسط مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل آقای محمد علی اکبری تدارک دیده شده بود گفت: اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سامانه تعریف شده توسط توانیر بصورت مستمر بارگذاری شده بود که پس از گذر از پیک بار تابستان امسال ، امروز با حضور مدیرعامل توانیر، معاونت هماهنگی توزیع و معاونت هماهنگی انتقال نیرو از روابط عمومی برتر های صنعت برق تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم، لوح تقدیر “شایسته تقدیر روابط عمومی” به علیرضا شکرخدائی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در حوزه آموزش همگانی مدیریت مصرف برق در راستای گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ اهدا شد.
برخی از اقدامات روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در سال ۱۴۰۲ که منجر به تقدیر توانیر از این مجموعه شد، عبارتند از: تولید و انتشار محتوای آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه مدیریت مصرف برق، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی در سطح مرکز استان خوزستان
تعامل و همکاری با رسانه های محلی و ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز خوزستان،استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، بهره گیری از بیلبوردهای شهری با همکاری شهرداری و دستگاه های اجرایی دیگر بود.
همچنین نصب بنرها و پوستر های قبض برق رایگان در سطح معابر و مکانهای پر تردد صورت گرفته بود،این تقدیر نشان دهنده تعهد و تلاش مجموعه همکاران دفتر روابط عمومی در راستای اطلاع رسانی دقیق بموقع مردم و جلب مشارکت آنها در زمینه مدیریت مصرف بهینه برق می باشد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید