برگزاری نمایشگاه مطبوعات کشوری مانور تبلیغاتی برای رسانه ها است
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان گفت : برگزاری نمایشگاه مطبوعات کشوری یک مانور تبلیغاتی برای انتقال تجارب و گسترش ارتباطات رسانه ها است . به گزارش خبرنگار نبض شهر ، محمد جوروند در حاشیه بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات که درتهران برگزار شد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار نبض شهر اظهار کرد : نمایشگاه […]
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان گفت : برگزاری نمایشگاه مطبوعات کشوری یک مانور تبلیغاتی برای انتقال تجارب و گسترش ارتباطات رسانه ها است .
به گزارش خبرنگار نبض شهر ، محمد جوروند در حاشیه بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات که درتهران برگزار شد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار نبض شهر اظهار کرد : نمایشگاه مطبوعات یک رویداد مهم فرهنگی است که می تواند در مروادات حرفه ای فرهنگی وگسترش اطلاعات تخصصی خبرنگاران در عرصه های مختلف تاثیر گذار باشد.
جوروند گفت : مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک مالی ما به خانه مطبوعات استان خوزستان بود تا دراین نمایشگاه به نحو مطلوبی حضور یابیم و دعوت مطبوعات به نمایشگاه به خانه مطبوعات استان محول شده بود .درحال حاضر قریب ۱۳۰ نشریه استانی فعال داریم که نماد همه نشریات چاپی مجوز دار در اینجا به عرضه نمایش درامده است .
وی جایگاه مطبوعات استان خوزستان را درکشور ، خیلی خوب خواند و تصریح کرد : امسال فعالیتهای خانه مطبوعات خوزستان برای افزایش عضوگیری ارتقا یافته و تاکید ما هم براین بوده است .
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد : پیشنهاد من این است که نمایشگاه مطبوعات کشوری هر سال در یک استان برگزار شود و کارگاه های تخصصی و آموزشی حوزه مطبوعات بیشتر شود تا تجربه خبرنگاران در زمینه های مختلف حتی غرفه آرایی گسترش یابد .
جورند درخصوص عدم استقبال خوزستان از طرح تعاونی های مسکن مهر هم گفت : باید گام هایی برای اعتماد سازی بیشتر ودر مقابل ،اختلافات کم شود تا بتوان این هدف را محقق ساخت .
وی افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی است که با بررسی وضعیت رسانه ای سایر استان ها به رفع نواقص وضعیت رسانه یی استان بپردازیم و در جهت کیفی سازی هرچه بیشتر رسانه های استان و کسب تجارب بیشتر برای غرفه آرایی بپردازیم .
کد خبرنگار : ۹۵۱۲۰۱
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید