ساخت آغل نگهداری گوسفند در قلب شهر ملاثانی بدون کوچکترین مجوزی توسط عده ای افراد معلوم الحال انجام می شود که باید دید این کار با چراغ سبز چه کسانی در حال انجام است.

سوال اینجاست که، چرا کسی به فکر سلامت مردم ملاثانی نیست و متولی سلامت مردم ملاثانی کیست؟ساخت آغل گوسفند در فاصله پنج متری تالار عروسی و ٢٠متری استخر جدید الاحداث ملاثانی را چه کسی باید پاسخگو باشد؟ شورای شهر، شهرداری، فرماندار، بهداشت، محیط زیست یا دامپزشکی استان؟

لطفا با سلامتی مردم ملاثانی به هیچ قیمتی معامله نکنید؛ مگر نمی دانید خوزستان و ملاثانی خواستگاه اصلی بیماری و انگل ناقل بیماری تب کریمه کنگو است؟ آیا مسئولان شهر باوی از موضوع ساخت آغل توسط عده ای سودجو و از اهواز رانده شده خبر دارند و سکوت کرده اند یا خیر؟ این افراد به منظور ساخت دامداری و آغل دام روبروی تالارهای عروسی از چه کسانی یا چه ارگانی مجوز و پروانه فعالیت گرفته اند؟

آیا سلامتی مردم اینقدر بی ازرش و کم اهمیت است ؟ آیا مسئولان شهرستان باوی در خواب غفلت به سر می برند؟ آیا کسانی که به این مجموعه اجازه فعالیت و چراغ سبز نشان دادند، از عواقب کار خود اطلاع دارند؟

اگر کسی به فکر نیست لطفا استاندار محترم و نمایندگان مردم در مجلس یا حداقل نمایندگان شورای شهر ملاثانی به فکر کسانی باشند که به آنها رای داده اند.

مردم بی گناه، زنان، کودکانی و تازه عروس و دامادهایی که برای جشن عروسی خود و لحظه ای شادی می خواهند جشن عروسی خود را برگزار کنند، به چه گناهی و چه جرمی باید بوی تعفن دام ها را تحمل کنند.

به خاطر منافع شخصی چند فرد سودجو و سهل انگاری و بی توجهی چند مسئول دولتی یا غیر دولتی باید از ترس انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام به خود بلرزند و احساس وحشت کنند؟ آیا انجام چنین کاری به این همه مضرات می ارزد؟

لطفا یا شهر را جابجا کنید یا با کسی که به این اشخاص اجازه ساخت آغل را داده برخورد شود. یا آغلی که در حال ساخت است را تعطیل کنید قبل از اینکه فاجعه ای دیگر آفریده شود.

به زودی گزارش های مفصلی از پشت پرده این قضایا برملا خواهد شد.